Translate into any language

Monday, February 25, 2013

Front Page Ynet Story

The popular Israeli (in Hebrew) on-line news website, Ynet, published an article about my dad and me and our journeys with cancer and our participation in the upcoming Jerusalem Marathon. Thank you Jeremy Wimpfheimer, head of international PR for the Jerusalem Marathon, for helping make this article happen.

Here's a Google Translate version.

Cool!

 

אב ובתו חולים בסרטן - ולא מוותרים על המרתון

אריקה לאנג נלחמת בסרטן השחלות. אביה, מרטי, נאבק בסרטן המעי הגס. על דבר אחד שניהם לא מוותרים לאורך חודשי הטיפולים: הריצה. בימים אלו הם מתכוננים לרוץ את מרתון ירושלים. "הריצה משכיחה מאיתנו את הסרטן", הם אומרים
פורסם: 25.02.13, 08:46
"הייתי עוברת טיפול כימותרפי ביום ראשון וסופרת את הימים עד שארגיש קצת יותר טוב כדי שאוכל לצאת לריצה. לרוב זה היה בשבת בערב, שבוע אחרי קבלת הטיפול ויום לפני הטיפול הבא, הייתי נועלת את נעלי ההתעמלות, מפעילה את נגן המוזיקה בקולי-קולות ורצה. כשרצתי, שכחתי את הסרטן".

אבל לאנג לא ויתרה. כפיזיותרפיסטית היא מכירה את האנטומיה של הגוף ובכל פעם שמיששה את אזור הבטן התחתונה הרגישה שמשהו לא תקין. "אמרתי לבעלי שיש לי תחושה שאני חולה בסרטן השחלות. אפילו היו פעמים שהרגשתי שאני הולכת למות".
בגיל 37 חשה אריקה לאנג שמשהו לא בסדר, כאבי הבטן, הנפיחות ובעיקר העייפות הגדולה אותתו לה שהיא צריכה להיבדק, כמו גם ההיסטוריה הרפואית שלה שכללה גידול לא ממאיר בבלוטות הרוק, שהצריך ניתוח לפני כשנתיים. "ניגשתי לרופא המשפחה", היא מספרת, "ופירטתי בפניו על הכאבים, על העייפות שפשוט היתה בלתי נסבלת, אבל הוא אמר שסביר להניח שהעייפות קשורה בעובדה שיש לי חמישה ילדים קטנים".
אריקה לאנג ואביה, מרטין גרוגין - לא ויתרו על הריצה גם בזמן המחלה
אריקה לאנג ואביה, מרטין גרוגין - לא ויתרו על הריצה גם בזמן המחלה



Read the full story here.


No comments:

Post a Comment